Brytyjska kampania, która jak jej twórcy mówią odniosła duży sukces reklamowana była plakatem dziecka bawiącego się psią kupą opatrzonym hasłem "Dzieci wszystko wkładają do ust".
Na bilbordzie w Łodzi pojawił się wizerunek dziecka ubrudzonego brązową substancją z podpisem „Czekolada”. Później napis zmieniono na „To nie jest czekolada – Sprzątaj po swoim psie”.
W pobliżu bilbordu znalazły się też tabliczki „Uwaga Miny”.
W 2010r. w Pruszczu Gdańskim kampania reklamowana była plakatami dziewczynki na wózku inwalidzkim - jej ręka i koła wózka wymazane były zwierzęcymi odchodami.
Kampaniom towarzyszą liczne hasła m. in. "Zbierzmy się do kupy", "Przecież ludzie to nie głupki, niech sprzątają psie kupki".
Ile by haseł i plakatów nie wymyślono, cel jest jeden.
Krecik z naszego plakatu jest uroczy, ale niesie przekaz, który każdy elblążanin posiadający pupila powinien zapamiętać:
Masz zwierzaka masz też obowiązki:
- musisz sprzątać po nim z miejsc ogólnodostępnych;
- musisz stosować się do zakazów wyprowadzania psów np. na plac zabaw przeznaczony dla dzieci;
- musisz sprawować kontrolę nad zachowaniem zwierzęcia, aby nie było uciążliwe dla otoczenia.